مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:002023-01-19اقتصادي

اتمام آسفالت معابر روستایی در 14 روستای قشم


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اتمام آسفالت معابر روستایی در 14 روستای قشم با توجه به تفاهم نامه های صورت گرفته با بنیاد مسکن و دهیاری ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز در ششمین دیدار مردمی خود با مردم جزیره از ابتدای سال جاری که به میزبانی روستای برکه خلف برگزار شد، با تأکید بر لزوم تأمین زیرساخت ها در روستاها بیان کرد: تا پایان امسال، تفاهم نامه های 16 روستای دیگر نیز محقق می شود.

وی پس از شنیدن مشکلات و موضوعات مردم روستای برکه خلف گفت: به زودی ارایه خدمات به گردشگران در ژئوسایت دره ستاره ها تا حدودی که در مباحث ژئوپارکی تناقضی ایجاد نکند، به اهالی برکه خلف واسپاری خواهد شد.

فتح الهی همچنین دستور پیگیری امکان احداث کمپ پارکی در ورودی روستا را صادر کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پس از بازدید میدانی از روستا، برای ساخت پارکی در محدوده تردد ساکنان و گردشگران دستور بررسی صادر کرد.

 از ابتدای حضور فتح الهی، به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکنون هفت دیدار مردمی در مساجد مختلف روستاها و شهرهای جزیره برگزارشده تا بدون واسطه و به صورت چهره به چهره، به مشکلات و خواسته های مردم رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام آسفالت معابر روستایی در 14 روستای قشم

اتمام آسفالت معابر روستایی در 14 روستای قشم