مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 21:452023-01-19اجتماعي

حقابه 350 میلیون مترمکعبی تالاب گاوخونی در نظر گرفته شود


تالاب بین المللی گاوخونی تبدیل به منبع آلاینده و تولید ریزگرد شده است؛ لذا تقاضا داریم حقابه تالاب مظلوم گاوخونی در نظر گرفته شود و سازمان حفاظت محیط زیست با همت ویژه با ایجاد ستاد احیای تالاب گاوخونی به کاهش آلودگی هوا در استان کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر امروز در کارگروه کاهش آلودگی هوای استان که با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ایام گذشته تلاش بسیاری کردیم تا شرایط مساعدی را از لحاظ محیط زیستی در استان رقم بزنیم.

وی افزود: اما از طرفی فرونشست به عنوان یک اَبَر چالش اصفهان را درگیر کرده از طرفی دیگر خشکی زاینده رود شرایط بسیار ناگواری را برای استان رقم زده است؛ خشکی تالاب گاوخونی نیز شرایط زیست محیطی استان را حادتر و مسأله هوای پاک را در اصفهان پیچیده تر کرده است.

مرتضوی با تأکید بر احیای تالاب گاوخونی، عنوان کرد: این تالاب بین المللی تبدیل به منبع آلاینده و تولید ریزگرد شده است؛ لذا تقاضا داریم حقابه تالاب مظلوم گاوخونی در نظر گرفته شود و سازمان حفاظت محیط زیست با همت ویژه با ایجاد ستاد احیای تالاب گاوخونی به کاهش آلودگی هوا در استان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقابه 350 میلیون مترمکعبی تالاب گاوخونی در نظر گرفته شود

حقابه 350 میلیون مترمکعبی تالاب گاوخونی در نظر گرفته شود