مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 10:052023-01-20اقتصادي

نخستین فن بازار نوآوری شهری در مشهد شکل می گیرد


در حوزه اقتصاد فناوری و نوآوری؛ مشهد به دلیل ویژگی های جهانشهری، می تواند به قطب نوآوری تبدیل شود و در همین راستا اولین فن بازار نوآوری شهری در شهر مشهد شکل خواهد گرفت.

- رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای شهر مشهد از راه اندازی نخستین فن بازار نوآوری شهری در این شهر خبر داد.

  حسین حسامی در گفت وگو با تسنیم در مشهدمقدس در خصوص فعالیت های اقتصادی مدیریت شهری مشهد با اشاره به اقتصاد مبتنی بر حمل و نقل و ایجاد هاب حمل و نقلی نیز اظهار داشت: ویژگی های جغرافیایی و ژئوپلتیکی، مشهد می تواند به عنوان مهم ترین هاب حمل و نقل در کشور و حتی بین الملل مطرح باشد و ظرفیت های جاده ای، مجاورت با کشور های اطراف، راه ابریشم و نیز ظرفیت هتل و فرودگاه مشهد، می تواند زمینه ساز شکل گیری این هاب باشد.

  رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای شهر مشهد عنوان کرد: در حوزه اقتصاد فناوری و نوآوری؛ مشهد به دلیل ویژگی های جهانشهری، می تواند به قطب نوآوری تبدیل شود و در همین راستا اولین فن بازار نوآوری شهری در شهر مشهد شکل خواهد گرفت.

  وی افزود: در اقتصاد کسب وکار های مردمی؛ تشکل ها، موسسات، شرکت ها، مساجد و تشکل های مردمی بخش زیادی از سهم اقتصادی مشهد را دارند لذا فرصت های اقتصادی بالقوه مشهدمقدس که توسط مدیریت شهری ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین فن بازار نوآوری شهری در مشهد شکل می گیرد

نخستین فن بازار نوآوری شهری در مشهد شکل می گیرد