مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 11:052023-01-20بين الملل

تبدیل مراکز صید یمن به سربازخانه آمریکا و انگلیس


وزارت شیلات یمن خبر داد که نیروهای امارات با بیرون انداختن ماهیگیران یمنی از مراکز صید، این مراکز را به سربازخانه نظامیان آمریکایی و انگلیسی تبدیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت شیلات دولت نجات ملی یمن، پنجشنبه، خبر داد که نیروهای امارات و مزدوران این کشور موسوم به شبه نظامیان الحزام الامنی در استان ابین (جنوب یمن) به ماهیگیران یمنی تعرض کرده اند.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبأ ) به نقل از وزارت شیلات یمن، نیروهای امارات با تیراندازی، صیادان یمنی را از یک مرکز صید در استان ساحلی ابین بیرون انداخته اند.

طبق این گزارش، نیروهای امارات و مزدوران وابسته به آن ها مرکز صید منطقه المطلع در شهرستان خنفر از توابع استان ابین را به سربازخانه نظامیان آمریکایی و انگلیسی تبدیل کرده اند و هزاران ماهیگیر را از منبع رزق خانواده شان محروم نموده اند.

وزارت شیلات یمن با اشاره به اینکه تعدادی زیادی از ماهیگیران این کشور در اقدامی مشابه از مناطق صید دیگری در ابین، عدن و شبوه در جنوب یمن بیرون انداخته شده اند، افزود که نیروهای امارات اجازه نزدیک شدن ماهیگیران به مناطق مذکور را نمی دهند و با بولدوزها و نظامیان این مناطق را تحت محاصره خود درآورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مراکز صید یمن به سربازخانه آمریکا و انگلیس

تبدیل مراکز صید یمن به سربازخانه آمریکا و انگلیس