مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 11:402023-01-20اجتماعي

دمای هوا در خراسان رضوی به منفی 10 درجه خواهد رسید


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دمای هوا در این استان از امروز جمعه آغاز شده است و تا اخر هفته آینده ادامه خواهد داشت به طوری که حداقل دمای هوا در نواحی سردسیر به کمتر از 10 درجه زیر صفر خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، زهرا عنایتی اظهار کرد: همچنین از امروز سی ام دی ماه تا یکشنبه دوم بهمن ماه در خراسان رضوی افزایش ابرناکی، در ارتفاعات استان بارش های پراکنده و در نواحی بادخیز شرقی افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از امروز تا اواسط هفته پیش رو، وضعیت جوی در استان خراسان رضوی به نسبت پایدار و آسمان تا قسمتی ابری خواهد بود که در برخی ساعات، روند افزایش آلاینده های جوی به ویژه در شهر مشهد و در نواحی سردسیر سبب مه گرفتگی و کاهش دید می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین منفی سه تا 6 درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد به 6 درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد به منفی پنج درجه سلسیوس می رسد.

عنایتی افزود: قوچان با کمینه دمای هوای منفی هشت درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای 12 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در خراسان رضوی به منفی 10 درجه خواهد رسید

دمای هوا در خراسان رضوی به منفی 10 درجه خواهد رسید