مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:002023-01-20فرهنگي

عارف نیا: هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» در سالهای آینده ادامه خواهد داشت


عارف نیا معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اعلام کرد که طی توافقی که با مسئولان استان انجام شده هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» هر ساله با میلاد با برکت حضرت زهرا در خمین برگزار خواهد شد و علاوه بر این در طول سال هر پنج شنبه .

- عارف نیا معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اعلام کرد که طی توافقی که با مسئولان استان انجام شده هفته فرهنگی بر آستان آفتاب هر ساله با میلاد با برکت حضرت زهرا در خمین برگزار خواهد شد و علاوه بر این در طول سال هر پنج شنبه خدمات درمانی رایگان از سوی هلال احمر به مردم خمین ارائه خواهد شد و نمایش فیلم های روز هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از ستاد خبری بر آستان آفتاب ، امین عارف نیا در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی بر آستان آفتاب گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و زادروز امام خمینی، استان آفتاب شاهد رویدادهای متنوعی بود که به میزبانی بیت تاریخی امام راحل و مشارکت دستگاه های فرهنگی و سازمان های مردم نهاد و اصحاب فرهنگ و هنر و گروه های جهادی برگزار شد.

او افزود: حضور 8300 دانش آموزان در کارگاه های هنری و مشارکت هنرجویان در کارگاه های ادبی و تجسمی و شرکت جوانان در برنامه های تعاملی "مهارت های زندگی" و نمایش فیلم های روز سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف نیا: هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» در سالهای آینده ادامه خواهد داشت

عارف نیا: هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» در سالهای آینده ادامه خواهد داشت