مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:052023-01-20سياسي

آیت الله سعیدی: زنان تراز انقلاب اسلامی فرهنگ لیبرال را به چالش جدی کشانده اند


امروز زن تراز انقلاب اسلامی، مرزهای جغرافیایی و فرهنگی را درنوردیده و به منزله یک شاخص تمدنی، فرهنگ لیبرال را به یک چالش جدی کشانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر قم که در مصلی قدس برگزار شد، در خصوص ویژگی های منافقان عنوان کرد: منافق ناخرسندی خدا و اهل بیت (ع) را باور ندارد، دین و دین مداری در نظر منافق، یک افسانه است.

وی افزود: ارتباط با دشمنان اسلام، فروش و گزارش اطلاعات، افکار و اسناد سیاسی و نظامی مسلمانان به دشمنان، به این معناست که منافقان حتی به فکر مردم هم نیستند؛ خدای متعال که از ظاهر و باطن همه آگاه است، مومنان را از راه وحی و پیامبران از حیله ها و نیرنگ های منافقان آگاه کرده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به کلام امیرالمومنین علی (ع) در وصف متقین، بیان کرد: افراد با تقوا بین دو حالت خوف و شادی به سر می برند، خوف از این دارند که نکند غفلت بر آنها عارض شده و از خدای متعال غافل شوند، و از اینکه فضل و رحمت الهی نصیب شان می شود، شاد هستند.

وی در خصوص مناسبت های مختلف پیش رو در هفته آینده گفت: شنبه اول بهمن ماه، خاطره سال 1365 در ذهن مردم زنده می شود؛ مخصوصاً هنگامی که گروه سرود مدرسه شهید قطب راوندی پس از اجرای سرود در سینما تربیت، وقتی در حال بازگشت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: زنان تراز انقلاب اسلامی فرهنگ لیبرال را به چالش جدی کشانده اند

آیت الله سعیدی: زنان تراز انقلاب اسلامی فرهنگ لیبرال را به چالش جدی کشانده اند