مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 15:002023-01-20بين الملل

واکنش ترکیه به جلد «اکونومیست» برای «سلطان اردوغان»


رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه از جلد مجله «اکونومیست» درباره «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور این کشور شدیداً انتقاد کرده و آن را «تبلیغات گستاخانه» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فخرالدین آلتون رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه به طرح جلد مجله اکونومیست درباره رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور واکنش نشان داد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، آلتون روز گذشته (پنج شنبه، 19ژوییه) در توییتی نوشت: بنا به خواست خود پایان دموکراسی ترکیه را با الفاظ رکیک، اطلاعات نادرست و تبلیغات گستاخانه اعلام می کنند .

او در ادامه می نویسد: این مجله باری دیگر تصویر خود از ترکیه را بر اساس جهل فکری کسل کننده و تکراری اش، آن هم به طور عمدی با گفتن این جمله که دوباره شروع کرده اند ، به نمایش گذاشت.

آلتون افزود: شاید آن ها با تکنیک های بازاریابی و انتشار تیترهای افراطی و تصاویر تحریک آمیز، بدین شکل قادر به فروش به اصطلاح مجلات خود شده اند، اما باید به خوانندگان یادآوری کنیم که این روزنامه نگاری جعلی و مبتنی بر تبلیغات ارزان و اطلاعات نادرست است .

رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه با اذعان به اینکه مردم ترکیه بارها تعهد خود را به دموکراسی، برابری و آزادی نشان داده اند ، گفت: نظام سیاسی ترکیه مصیبت های زیادی از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترکیه به جلد «اکونومیست» برای «سلطان اردوغان»

واکنش ترکیه به جلد «اکونومیست» برای «سلطان اردوغان»