مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 15:102023-01-20فرهنگي

شیخ طادی: نسل نو فیلمسازی غافلگیرتان می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حالی که فقط چهار روز تا اعلام لیست فیلم های نهایی شرکت کننده در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر مانده، - پرویز شیخ طادی از اعضای هیأت انتخاب در ارزیابی کلی خود از آثار این دوره از جشنواره می گوید:اطمینان می دهم در ایام جشنواره مخاطبان با رضایت خاطر سالن سینما را ترک کنند و غافلگیر شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حالی که فقط چهار روز تا اعلام لیست فیلم های نهایی شرکت کننده در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر مانده، پرویز شیخ طادی از اعضای هیأت انتخاب در ارزیابی کلی خود از آثار این دوره از جشنواره می گوید: چند سالی است که فیلم اولی ها به شگفتی سازان جشنواره و امید سینمای ایران تبدیل شده اند.

در این دوره از جشنواره اگر چه تعداد فیلم اولی های شگفتی ساز، زیاد نیست اما از فیلمسازان نسل نو چند اثر در جشنواره حضور دارد که مخاطب را غافلگیر خواهد کرد.

  در ابتدا پیش بینی من این بود که امسال نیز سیر نزولی چند سال اخیر جشنواره تداوم خواهد یافت و احتمالاً در جشنواره امسال هم در نهایت سه یا چهار اثر خوب و مخاطب پسند خواهیم داشت اما بر خلاف تصور من نسبت به سال گذشته فیلمسازان توجه بیشتری به جذابیت های سینمایی داشتند و روایت قصه و داستان گویی در کانون توجه قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ طادی: نسل نو فیلمسازی غافلگیرتان می کند

شیخ طادی: نسل نو فیلمسازی غافلگیرتان می کند