مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:252023-01-20سياسي

احمد مرادی از ستاد دیه هرمزگان رفت/ آزادی 3600 زندانی جرایم غیر عمد در 18 سال اخیر


در هجده سال اخیر با کمک های ستاد دیه این استان، 3 هزار و ششصد و شانزده زندانی جرایم غیر عمد، آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان و رییس هیئت امنای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان از پایان دوره خدمت احمد مرادی نژاد به عنوان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان خبر داد.

وی تصریح کرد: طی 18 سال مدیریت مرادی نژاد بر ستاد دیه استان هرمزگان، 3 هزار و ششصد و شانزده زندانی جرایم غیر عمد با مجموع بدهی بالغ بر 750 میلیارد ریال در نتیجه حمایت های این ستاد از زندانهای استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشته اند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: در رتبه بندی کشوری، استان هرمزگان با داشتن تنها 40 زندانی جرایم مالی، کمترین جمعیت محکومین مالی را به خود اختصاص داده است.

قهرمانی همچنین با تشکر و قدردانی از تلاش ها و خدمات احمد مرادی نژاد مدیر سابق نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان برای وی آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

وی در خاتمه بیان داشت: تا تعیین مدیر جدید نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان هرمزگان، مصطفی کیشانی مدیر کل زندانهای استان به عنوان سرپرست نمایندگی ستاد دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد مرادی از ستاد دیه هرمزگان رفت/ آزادی 3600 زندانی جرایم غیر عمد در 18 سال اخیر

احمد مرادی از ستاد دیه هرمزگان رفت/ آزادی 3600 زندانی جرایم غیر عمد در 18 سال اخیر