مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 17:502023-01-20سياسي

ابتکار: حداقل انتظار مردم عذرخواهی بود


اگر دولت یا هر کدام از اجزا دولت در همان آغاز اتفاق اخیر بابت اشتباه خود متواضعانه عذرخواهی می کردند قطعاً خیلی از این مسائل پیش نمی آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انصاف نیوز، با توجه به نقش مهمی که معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده می توانست در پیشگیری یا مدیریت بحران اخیر کشور داشته باشد و برای واکاوی این نقش، انصاف نیوز به سراغ معاون پیشین یعنی معصومه ابتکار رفته و با او در مورد موضوعات مربوط به زنان، معاونت ریاست جمهوری، گشت ارشاد، عدالت جنسیتی و … گفت وگویی داشته است.

انصاف نیوز: به نظر شما اعتراضات اخیر در تغییر نگاه به زن ایرانی چه تاثیری داشته؟ اول باید به این نکته اشاره کنم که خیلی از این مسائل را ما در دولت یازدهم و دوازدهم پیش بینی کرده بودیم و برای آن ها تدبیر هم اندیشیده بودیم.

یک زمان می گوییم کلاً به این گونه مسائل توجه نشده است، یک زمان می گوییم: نه؛ دولت هایی واقعاً در این موارد تلاش کردند، چون خود را وامدار مردم می دانستند.

یعنی رأی خود را برگرفته از آرا مردم دانسته اند.

به همین علت در ابعاد مختلف تلاش کردند، از جمله تلاش در جهت امضای برجام، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، ممانعت از دخالت های بی رویه در زندگی خصوصی آن ها، حفظ آزادی های اساسی مثل حقوق شهروندی و… .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: حداقل انتظار مردم عذرخواهی بود

ابتکار: حداقل انتظار مردم عذرخواهی بود