مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 22:102023-01-20بين الملل

اردوغان: مردم انگلیس گرسنه در خیابان هستند


رییس جمهور ترکیه روز جمعه در سخنانی در واکنش به اقدام اخیر مجله اکونومیست گفت که مردم کشورهایی همانند انگلیس نمی توانند سرنوشت کشورشان را تعیین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه گفت که مردم کشورهایی نظیر انگلیس نمی توانند سرنوشت کشورشان را تعیین کنند.

رییس جمهور ترکیه در ادامه سخنانش در واکنش به تصویری که اخیرا مجله اکونومیست از وی منتشر کرده، گفت: آنجا، مردم در خیابان گرسنه هستند.

آنها نمی دانند چه کار کنند.

این فرانسه است، آن انگلستان، آن هم آلمان .

مجله اکونومیست که از پرتیراژترین رسانه های انگلیس به شمار می رود، در شماره اخیر خود به انتقاد از حکمرانی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و پیروزهای مکررش در انتخابات های این کشور، تصویری از او در لباس تاریخی حاکمان عثمانی را با عنوان دموکرات یا سلطان؟ منتشر کرد.

فخرالدین آلتون رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه نیز به طرح جلد مجله اکونومیست درباره اردوغان واکنش نشان داد و در توییتی نوشت: بنا به خواست خود پایان دموکراسی ترکیه را با الفاظ رکیک، اطلاعات نادرست و تبلیغات گستاخانه اعلام می کنند .

او در ادامه می نویسد: این مجله باری دیگر تصویر خود از ترکیه را بر اساس جهل فکری کسل کننده و تکراری اش، آن هم به طور عمدی با گفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: مردم انگلیس گرسنه در خیابان هستند

اردوغان: مردم انگلیس گرسنه در خیابان هستند