مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-21سياسي

نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه را بی پاسخ نخواهیم گذاشت


نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد رسمی و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است و اقدام اروپا علیه سپاه اوج استیصال و درماندگی آنان را می رساند.

- رحمت الله فیروزی پور نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد رسمی ،عزتمند و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است و اقدام اروپا علیه سپاه اوج استیصال و درماندگی آنان را می رساند.

وی افزود: ین اقدام پارلمان اروپا ازنظر قوانین و قواعد بین المللی هم هیچ گونه اثر حقوقی ندارد و یک اقدامی نمادین محسوب می شود که نمی توان آن را مورد توجه جدی قرارداد و یک پارلمانی که تصمیماتش نمی تواند بر کل دنیا اثرگذار باشد ،نمی تواند برای سایر کشورها تعیین تکلیف کند.

فیروزی پور تصریح کرد: هر روز در دنیا شاهد اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین هستیم و این پارلمان هیچ گاه حتی یک موضع کوچک در محکوم کردن اقدام رژیم کودک کش صهیونیستی نگرفته و این موضوع دوگانگی رفتار این پارلمان این مطلب را به ذهن می رساند که تصمیمات این پارلمان از روی بی عدالتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه را بی پاسخ نخواهیم گذاشت

نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه را بی پاسخ نخواهیم گذاشت