مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-21اقتصادي

ورود نانوزخم پوش های ایرانی به حوزه درمان سوختگی و زخم های مزمن و حاد بستر


در حالی که بر اساس پیش بینی ها در سال 2025 بازار زخم پوش های نانویی به رقم 11.

2 میلیارد دلار خواهد رسید، برخی از شرکت های ایرانی در این حوزه وارد شدند و محصولات نانویی را برای درمان سوختگی های حاد، - در حالی که بر اساس پیش بینی ها در سال 2025 بازار زخم پوش های نانویی به رقم 11.

2 میلیارد دلار خواهد رسید، برخی از شرکت های ایرانی در این حوزه وارد شدند و محصولات نانویی را برای درمان سوختگی های حاد، زخم های دیابتی حاد، زخم های بستر حاد و زخم های مزمن به بازار معرفی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پوست بزرگترین و بیرونی ترین عضوی است که کل بدن را پوشانده است، بنابراین مهمترین وظیفه اصلی پوست محافظت از عضلات زیرین، استخوان ها، رباط ها و اندام های داخلی در برابر عوامل زیستی، شیمیایی، مکانیکی و فیزیکی خارجی است؛ علاوه بر این، پوست در ایجاد احساس، تنظیم دما، ایمنی، جلوگیری از اتلاف آب و سنتز ویتامین D3 نیز نقش دارد.

با این حال، ساختار و عملکردهای انجام شده توسط این اندام می تواند تحت تأثیر بریدگی ها، سوختگی ها، برش های جراحی یا بیماری هایی مانند دیابت قرار گیرد، بنابراین بعد از به خطر افتادن ساختار پوست، باید ساختار و عملکردهای آن در اسرع وقت برای اطمینان از هموستاز بدن دوباره احیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود نانوزخم پوش های ایرانی به حوزه درمان سوختگی و زخم های مزمن و حاد بستر

ورود نانوزخم پوش های ایرانی به حوزه درمان سوختگی و زخم های مزمن و حاد بستر