مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-21ورزشي

داریوش هرمزی با پادرمیانی من سرمربی استقلال ملاثانی شد!


گلر تیم فوتبال استقلال ملاثانی نسبت به اظهارات سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر واکنش نشان داد.

- داریوش هرمزی با پادرمیانی من سرمربی استقلال ملاثانی شد! ایسنا/خوزستان گلر تیم فوتبال استقلال ملاثانی نسبت به اظهارات سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر واکنش نشان داد.

اسد عبادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اظهارات داریوش هرمزی سرمربی خلیج فارس ماهشهر درباره درگیری که بین او و گلر استقلال ملاثانی بین دو نیمه دربی خوزستان رخ داد، اظهار کرد: آقای هرمزی در مصاحبه اش عنوان کرده که گلر استقلال ملاثانی به من جسارت کرده است و می خواهم بدانم چه جسارتی داشته ام؟ آیا چون به او سلام نکردم این یعنی جسارت؟ او حتما انتظار داشت با توجه به اینکه قبلا در ملاثانی کار کرده است برای او دسته گل ببرم.

وی ادامه داد: او ادعا می کند ملاثانی شهر خودش است ولی باید بگویم به دنبال نابودی استقلال ملاثانی است و می خواهم بدانم با توجه به اینکه در مصاحبه اش گفته است سه قهرمانی برای ملاثانی آورده است، این قهرمانی ها چه زمانی بود؟ هرمزی حتی گفته که شخص او، من را دروازه بان کرده است، در حالی که چند سال پیش، وقتی او در خانه بود و تیم نداشت من پادرمیانی کردم و باعث شدم در آن مقطع سرمربی استقلال ملاثانی شود و از همین تیم هم این مربی شناخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش هرمزی با پادرمیانی من سرمربی استقلال ملاثانی شد!

داریوش هرمزی با پادرمیانی من سرمربی استقلال ملاثانی شد!