مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-21اجتماعي

جمع آوری کارگاه مترو و آزادسازی مسیر تردد شهروندان تهرانی پس از 4 سال


معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه11 گفت: کارگاه مترو در خیابان ولیعصر(عج) نرسیده به خیابان جمهوری نبش کوچه عبدوس جمع آوری و مسیر تردد برای مردم آزادسازی شد.

- معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه11 گفت: کارگاه مترو در خیابان ولیعصر(عج) نرسیده به خیابان جمهوری نبش کوچه عبدوس جمع آوری و مسیر تردد برای مردم آزادسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن هدایی با اشاره به اینکه پس از بازدید شهردار منطقه 11 از سطح محدوده تحت عنوان پویش قدم به قدم، مسیر تردد شهروندان در کوچه عبدوس بازگشایی شد، گفت: کارگاه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) واقع در خیابان ولیعصر(عج) نرسیده به خیابان جمهوری کوچه رجب بیگی نبش کوچه عبدوس که از سال 98 به پیمانکار شرکت مترو جهت احداث هواکش میان تونلی خط 3 تحویل داده شده بود ، جمع آوری و پس از مدت حدود 4 سال کوچه عبدوس آزادسازی شد و عرض معبر کامل جهت تردد و رفاه حال شهروندان آماده سازی و تحویل شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه11 تهران، وی افزود: این اقدام پس از بازدید پویش قدم به قدم توسط شهردار منطقه11 انجام شد و حسب تاکیدات شهردار در راستای جلب رضایت مردم طی مدت زمان کوتاهی کارگاه مذکور جمع اوری شد و مسیر تردد مردم باز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری کارگاه مترو و آزادسازی مسیر تردد شهروندان تهرانی پس از 4 سال

جمع آوری کارگاه مترو و آزادسازی مسیر تردد شهروندان تهرانی پس از 4 سال