مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-21اجتماعي

آغاز سنجش سلامت کلاس اولی های سال تحصیلی آینده در کرمانشاه


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز سنجش سلامت کودکانی که قرار است سال آینده به کلاس اول بروند، خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز سنجش سلامت کودکانی که قرار است سال آینده به کلاس اول بروند، خبر داد.

علی محمدبیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر رویه کار سنجش تحصیلی نوآموزان کلاس اولی، اظهار کرد: از امروز(اول بهمن) کار سنجش سلامت کلاس اولی های سال تحصیلی 1403_1402 در استان کرمانشاه آغاز خواهد شد.

محمدبیگی با اشاره به ادامه دار بودن کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی تا 31 خرداد سال آینده، گفت: کار سنجش سلامت کلاس اولی های استان با برپایی 15 پایگاه سنجش سلامت در تمامی شهرستانها آغاز و در صورت استقبال خانواده ها این آمادگی در استان وجود دارد که تعداد پایگاه های سنجش سلامت را تا 30 پایگاه افزایش دهیم.

وی افزود: امسال برای نخستین بار و در راستای تسهیل روند ثبت نام کلاس اولی ها کار سنجش سلامت این نوآموزان در فصل زمستان انجام می شود که استان کرمانشاه به عنوان استان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

وی ادامه داد: تمامی نوآموزانی که اول مهر سال 1402 سن شان به شش سال تمام می رسد، یعنی متولدین اول مهر سال 1396 به بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش سلامت کلاس اولی های سال تحصیلی آینده در کرمانشاه

آغاز سنجش سلامت کلاس اولی های سال تحصیلی آینده در کرمانشاه