مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-21بين الملل

چگونگی جذب جاسوس در موساد؛ وقتی رژیم صهیونیستی از در نیاز مالی نفوذ می کند


اعترافات یکی از جاسوسان جدید دستگیرشده موساد در لبنان نشان می دهد که این سرویس با سوءاستفاده از نیاز مالی مردم لبنان اقدام به جذب جاسوس در این کشور می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن ع فردی که سازمان اطلاعات لبنان او را به عنوان جاسوس موساد بازداشت کرده، در اعترافاتی که به تازگی در رسانه های لبنانی منتشر شده، اقرار کرده است که به ازای 15 هزار دلار، اقدام به همکاری با دشمن کرده و نام همکارانش، شماره تماس آن ها، اخبار مربوط به مردم کشورش و اماکنی که ادعا شده مواضع حزب الله بوده اند، در اختیار دشمن قرار داده است.

این مأموریت در ژوئن سال 2020 با دریافت یک پیام از طریق پیام رسان واتساپ آغاز شده و در نهایت در جولای سال 2022 توسط نیروهای سازمان اطلاعات لبنان در منطقه قانا به پایان رسیده است.

روزنامه الاخبار ، امروز (شنبه)، در گزارشی به این مسئله می پردازد و روایت می کند: حسن ع (متولد 1991) چند شغل عوض کرد: مبلسازی، راننده یک گالری، شوفر، پیک موتوری و راننده کامیون یک شرکت پیمانکار.

در سال 2020 از طریق فیسبوک با اعلام اینکه تجربه رانندگی کامیون و فروش دارد، درخواست استخدام کرد.

در ژوئن سال 2020، یک شماره خارجی در واتساپ با او تماس می گیرد و تماس گیرنده خودش را با نام سامر و اهل لبنان به او معرفی می کند که در یک شرکت امنیتی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی جذب جاسوس در موساد؛ وقتی رژیم صهیونیستی از در نیاز مالی نفوذ می کند

چگونگی جذب جاسوس در موساد؛ وقتی رژیم صهیونیستی از در نیاز مالی نفوذ می کند