مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-21پزشكي

آخرین اطلاعات در مورد واکسن های بروزرسانی شده علیه سوش های جدید کرونا


رییس بخش بیماری های عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: اکنون تنها واکسن هایی که مطالعه بر روی آن انجام شده، واکسن های ام آر ان ای بوده که این واکسن ها بروزرسانی شده و علیه سوش های جدید کرونا تقویت شده اند که ایمنی زایی داشته باشند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش بیماری های عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: اکنون تنها واکسن هایی که مطالعه بر روی آن انجام شده، واکسن های ام آر ان ای بوده که این واکسن ها بروزرسانی شده و علیه سوش های جدید کرونا تقویت شده اند که ایمنی زایی داشته باشند.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا نیاز است تا از حضور در اجتماعات پرهیز شده و اگر امکان دارد در فضاهای بسته با توجه به شرایط و محدودیت هایی که است کاری کنیم که مقداری هوا جریان داشته باشد.

وی افزود: هرچند که بخاطر برودت هوا و کمبود گاز و مشکلات ناشی از آن، امکان برقراری جریان هوا به اندازه کافی در فضاهای بسته وجود ندارد و این برودت هوا باعث شده که افراد به صورت جمعی در فضای محدود تجمع کنند که این مسئله خطر افزایش بیماری و انتقال را به دنبال دارد.

ضیایی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد اوج گرفتن بیماری کرونا با زیرسویه هایی از سویه اومیکرون یا زیرشاخه هایی از آن از نوع ایکس بی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اطلاعات در مورد واکسن های بروزرسانی شده علیه سوش های جدید کرونا

آخرین اطلاعات در مورد واکسن های بروزرسانی شده علیه سوش های جدید کرونا