مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-21سياسي

اقدام پارلمان اروپا نسبت به سپاه بیانگر تاثیرگذاری این نهاد در جهان است


استاندار کردستان اقدام پارلمان اروپا نسبت به سپاه را از روی شیطنت و استیصال آنان و تاثیرگذاری سپاه در جهان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سندج، امروز قبل از برگزاری شورای اداری استان کردستان، تمامی مسوولان استانی اعم از استاندار کردستان و سایر مسئولین با برتن کردن لباس مقدس پاسداری، مزار شهدای گمنام حیاط استانداری را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

استاندار کردستان در این مراسم اظهار داشت: به دنبال شیطنت پارلمان اروپا و توهین به پاسداران انقلاب اسلامی که ارزشمندترین نهاد اسلامی است در کنار مزار منور شهدای استان جمع شده ایم تا جدای از محکوم کردن این اقدام پارلمان اروپا، با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق می کنیم.

اسماعیل زارعی کوشا اقدام پارلمان اروپا در ترویستی خواندن سپاه را از روی شیطنت و استیصال آنان و تاثیرگذاری سپاه در جهان دانست و حمایت هم جانبه خود و سایر مسوولان استان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

وی گفت: سپاه پاسداران از روز اول علاوه بر تامین امنیت جمهوری اسلامی در همه عرصه های عمرانی و آبادانی کشور پای کار بوده و موفق نیز عمل کرده است.

استاندار کردستان یادآور شد: سپاه پاسداران در هنگام مواقع و زمانی که مردم نیازمند کمک بوده، آماده خدمت رسانی بوده و با توانمندی های خود همیشه پای کار بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام پارلمان اروپا نسبت به سپاه بیانگر تاثیرگذاری این نهاد در جهان است

اقدام پارلمان اروپا نسبت به سپاه بیانگر تاثیرگذاری این نهاد در جهان است