مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-21اجتماعي

آلودگی هوای اصفهان تا روز دوشنبه ادامه دارد


سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: آلودگی هوا استان تا روز دوشنبه(سوم بهمن ماه) تداوم خواهد داشت و فعلاً بارش برف و باران دور از انتظار است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: آلودگی هوا استان تا روز دوشنبه(سوم بهمن ماه) تداوم خواهد داشت و فعلاً بارش برف و باران دور از انتظار است.

لیلا امینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان اصفهان، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، به دلیل استقرار جریانات پایدار تا اواسط هفته آینده، پایداری هوای سرد در طول روز، کاهش دما و غبار صبحگاهی به ویژه در مناطق مرکزی، صنعتی و کلان شهر اصفهان پیش بینی می شود.

همچنین انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده دمای هوای شهر اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: دمای هوای اصفهان در گرم ترین ساعات به 6 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به منفی یک درجه سانتی گراد زیر صفر خواهد رسید.

طی این مدت خور و بیابانک با 14 درجه سانتی گراد گرم ترین و چادگان با 21 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای اصفهان تا روز دوشنبه ادامه دارد

آلودگی هوای اصفهان تا روز دوشنبه ادامه دارد