مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-21سياسي

جشنواره بهترین امت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در گلستان برگزار می شود


دبیر جشنواره بهترین امت گلستان گفت: نخستین جشنواره بهترین امت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر بهمن ماه امسال برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان احسان صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره بهترین امت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با هدف ضامن حیات طیبه و احیاگر جامعه اسلامی به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: محور این جشنواره اقدامات انجام شده توسط مسئولان و مدیران در حوزه های اداری و سازمانی، آثار و تولیدات علمی، فرهنگی، هنری و غیره با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در بخش علمی شامل کتاب، مقاله، یادداشت و غیره در بخش ادبی شامل شعر، رمان، داستان کوتاه و در بخش های عکس، نقاشی، پوستر، فیلم کوتاه، خوشنویسی، هنرهای اوایی، سرود، تک خوانی، جمع خوانی و تواشیحی برگزار می شود.

دبیر جشنواره بهترین امت گلستان گفت: تجربیات و نواوری های برتر فردی و عمومی شامل خاطره نویسی، ایده های خلاقانه، تشکل های مردم نهاد، فضای مجازی(سایت، اپلیکیشن،وبلاگ، کانال) از دیگر محورهای این جشنواره است.

وی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره بهترین امت تا 15 بهمن ماه امسال بوده و آثار برگزیده به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بهترین امت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در گلستان برگزار می شود

جشنواره بهترین امت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در گلستان برگزار می شود