مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-21اقتصادي

قدرت مانور شبکه برق اهواز بدون اعمال خاموشی افزایش می یابد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از نصب 107دستگاه کلید فرمان از راه دور و کلید وصل مجدد در شبکه برق این کلانشهر خبر داد و گفت: در این راستا با برنامه ریزی های انجام شده، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از نصب 107دستگاه کلید فرمان از راه دور و کلید وصل مجدد در شبکه برق این کلانشهر خبر داد و گفت: در این راستا با برنامه ریزی های انجام شده، اجرای پروژه های مختلف و بکارگیری تجهیزات جدید، قدرت مانوری شبکه بدون اعمال خاموشی افزایش می یابد.

عبدالحمیدعباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای پایداری شبکه و استمرار خدمات مطلوب به شهروندان تعداد 100 دستگاه کلید گازی فرمان از راه دور در شبکه برق کلانشهر اهواز نصب شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به این پروژه 235 میلیارد ریال است، افزود: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 7 دستگاه کلید وصل مجدد در شبکه برق در اهواز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تلاش شرکت توزیع نیروی برق اهواز، تامین برق مطمئن و پایدار به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و صاحبان کسب و کار است و امیدواریم با ارائه این خدمات شاهد حل مشکلات شهروندان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت مانور شبکه برق اهواز بدون اعمال خاموشی افزایش می یابد

قدرت مانور شبکه برق اهواز بدون اعمال خاموشی افزایش می یابد