مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-21سياسي

برخورد با جرائم خشن و تیراندازی در کرمانشاه تشدید می شود


رییس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به همکاری پلیس و دستگاه قضایی گفت: برخورد با جرائم خشن و تیراندازی در کرمانشاه تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز توسلی زاده ظهر شنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با جرایم خشن که با حضور مقامات انتظامی و قضایی و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برخی جرایم و اختلافات قابل اصلاح و سازش است اما با برخی جرایم نیز باید قاطعانه و بدون گذشت برخورد کرد.

وی افزود: اولویت اول دستگاه قضایی ایجاد صلح و سازش در پرونده های اختلافی و جلوگیری از تکرار جرم است و به همین خاطر از مسئولان انتظامی خواسته شده تا برای هر پرونده ای یک بسته حل اختلاف تعریف شود که خوشبختانه این کار هم انجام و نتایج خوبی داشته است.

توسلی زاده تصریح کرد: در مرحله بعدی اگر یقین حاصل شود فرد مجرم قابلیت اصلاح ندارد و امکان ارتکاب مجدد جرایم خشن از سوی وی بالاست بدون شک قاطعانه با او برخورد می شود.

رییس کل دادگستری کرمانشاه یکی از جرایمی که موجب نگرانی می شود را موضوع تیراندازی ها عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی و پلیس در ماه های اخیر تمرکز خوبی برای کاهش و مهار این جرم داشته اند و به نتایج خوبی هم دست یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با جرائم خشن و تیراندازی در کرمانشاه تشدید می شود

برخورد با جرائم خشن و تیراندازی در کرمانشاه تشدید می شود