مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-21اجتماعي

«قزوین» آلوده ترین شهر کشور شد


کیفیت شاخص آلودگی هوای شهر قزوین هم اکنون با قرار گرفتن بر عدد 243 با عبور از وضعیت قرمز، در وضعیت بنفش قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، استان قزوین به عنوان یکی از آلوده ترین استان های کشور هم اکنون با شاخص کیفیت بر روی عدد 243 در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت این در حالی است که شاخص کیفیت هوای الوند بر روی 198 و شاخص کیفیت هوای شهر آبیک بر روی عدد 177 قرار گرفته است.

این در حالی است که شاخص آلودگی 24 ساعته شهر قزوین بر روی عدد 190 قرار داشته و هم اکنون شاخص کیفیت هوای قزوین بر روی عدد 243 در وضعیت بسیار ناسالم و آلوده برای همه   قرار گرفته است.

با توجه به شرایط پایداری جو احتمال ثابت ماندن یا افزایش کیفیت هوای شهر قزوین وجود دارد و مردم هوای خاکستری را نفس خواهند کشید که باید گفت وزش بادهای شمالی است که می تواند به کاهش یا رفع آلودگی هوای استان کمک کند.

این در حالی است که هم اکنون شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد 137، کرج بر روی عدد 168، تبریز بر روی عدد 103و اصفهان بر روی عدد 188 و همه در وضعیت ناسالم قرار دارد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین چند روز پیش به فارس اعلام کرده بود که با توجه به پایداری جو همراه با انباشت و افزایش غلظت آلاینده های جوی در استان قزوین، انتظار می رود آلودگی هوای قزوین شدت یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» آلوده ترین شهر کشور شد

«قزوین» آلوده ترین شهر کشور شد