مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-21ورزشي

مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس، ناامید کننده در گلزنی! + فیلم


باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای تقویت خط حمله خود یک مهاجم برزیلی جذب کند اما این مهاجم در سال های اخیر آمار امیدوار کننده ای در امر گلزنی نداشته است.

- مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس، ناامید کننده در گلزنی! + فیلم باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای تقویت خط حمله خود یک مهاجم برزیلی جذب کند اما این مهاجم در سال های اخیر آمار امیدوار کننده ای در امر گلزنی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از جدایی یورگن لوکادیا باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی به دنبال جذب یک مهاجم جدید است تا خط حمله خود را تقویت کند.

در این زمینه پرسپولیس با یک بازیکن برزیلی به نام ولینگتون لوییس دسوزا مذاکراتی را انجام داده و اگر مشکلی رخ ندهد این بازیکن برزیلی به زودی به ایران می آید تا تست های پزشکی را پشت سر بگذرد.

دسوزا در باشگاه شونان بلمار ژاپن بازی می کند و در امر گلزنی در چند سال اخیر آمار امیدوار کننده ای از خود به ثبت نرسانده است.

این مهاجم 35 ساله در سال 2022، از 27 بازی که در جی لیگ ژاپن انجام داده فقط 5 بار، 90 دقیقه بازی کرده و در سایر بازی ها به صورت بازیکن جانشین به میدان رفته است و در مجموع 852 دقیقه بازی، فقط 2 گل به ثمر رسانده است؛ یعنی هر 412 دقیقه 1 گل در کارنامه او ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس، ناامید کننده در گلزنی! + فیلم

مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس، ناامید کننده در گلزنی! + فیلم