مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-21بين الملل

جنگ «اکونومیست» علیه اردوغان؛ وقتی آنکارا از رسانه های غربی شاکی می شود


مواضع دولتی و تحلیل های رسانه ای ترکیه حاکی از آن است که رسانه های غربی منافع این کشور را مورد هدف قرار داده و مجله انگلیسی «اکونومیست»، جنگی را علیه «رجب طیب اردوغان» به راه انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طرح جلد مجله انگلیسی اکونومیست که به انتخابات ترکیه و انتقاد از پیروزی های مکرر رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور پرداخته و او را به دیکتاتوری و سلطنت متهم کرده، باعث واکنش های گسترده در بین مقامات دولتی آنکارا و همچنین رسانه های این کشور شده است.

آنکارا: پیروزی های رییس جمهور را هدف قرار داده اند واکنش های رسمی دولت آنکارا از جایی آغاز شد که دو روز گذشته (پنج شنبه، 19ژوییه)، فخرالدین آلتون رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه به انتقاد از طرح جلد مجله اکونومیست درباره اردوغان و اهداف آن پرداخت.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، آلتون  در توییتی نوشت: بنا به خواست خود پایان دموکراسی ترکیه را با الفاظ رکیک، اطلاعات نادرست و تبلیغات گستاخانه اعلام می کنند.

 این مجله باری دیگر تصویر خود از ترکیه را بر اساس جهل فکری کسل کننده و تکراری اش، آن هم به طور عمدی با گفتن این جمله که دوباره شروع کرده اند ، به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ «اکونومیست» علیه اردوغان؛ وقتی آنکارا از رسانه های غربی شاکی می شود

جنگ «اکونومیست» علیه اردوغان؛ وقتی آنکارا از رسانه های غربی شاکی می شود