مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:302023-01-21حوادث

بازداشت سارق مامورنما / موبایل قاپ های شهرک غرب دستگیر شدند


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق با لباس پلیس، دو موبایل قاپ حرفه ای در شهرک غرب و فردی که به زور وارد منازل شده و از آن سرقت کرده بود، - رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق با لباس پلیس، دو موبایل قاپ حرفه ای در شهرک غرب و فردی که به زور وارد منازل شده و از آن سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای به تشریح تعدادی از ماموریت های ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری 138 جنت آباد در حال گشت زنی نامحسوس در این محله بود که به رفتار مشکوک فردی با لباس پلیس مشکوک شده و آن را تحت نظر قرار دادند.

ماموران مشاهده کردند که این فرد با سوءاستفاده از لباس و غصب عنوان پلیس اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان کرد که در همین راستا بلافاصله برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه متهم در محل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: از متهم دستگیر شده تجهیزات پلیسی مانند دستنبد و بی سیم نیز کشف شد.

این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به چندین فقره سرقت و اخاذی به همین شیوه اعتراف کرد و گفت که مدتی است با تهیه لباس پلیس سرقت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سارق مامورنما / موبایل قاپ های شهرک غرب دستگیر شدند

بازداشت سارق مامورنما / موبایل قاپ های شهرک غرب دستگیر شدند