مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:052023-01-21سياسي

شورای حل اختلاف اصناف در خوزستان ایجاد می شود


معاون قضایی و رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: هدایت و ساماندهی پرونده های قضایی به سمت صلح و سازش، خاستگاه شورای حل اختلاف است و گسترش و توسعه شعب تخصصی در حل و فصل اختلافات بین اصناف بسیار اثرگذار است.

- حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در نشست با روسای شعب تخصصی اصناف شورای حل اختلاف استان خوزستان گفت: قضازدایی و حبس زدایی، از سیاست های دستگاه قضایی در جهت اجرای عدالت است و یکی از کاربردی ترین راهکارهای آن که منجر به کاهش و جلوگیری از تنش ها و اختلافات بین اصناف می شود، گسترش و توسعه شعب تخصصی ویژه اصناف شورای حل اختلاف است و این امر آثار بسیار خوبی در روند کاهشی ورودی پرونده به دادگاه ها و دادسراها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پرونده های فراوانی در محاکم هستند که مربوط به اختلافات اصناف هستند و راهکار رفع آنها، ایجاد شعب تخصصی ویژه شورای حل اختلاف است که می توانند در کمترین زمان ممکن از طریق افراد متخصص و کارآمد مورد رسیدگی و منتهی به صلح و سازش شوند.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطر نشان کرد: آثار و برکاتی که در صلح و سازش وجود دارد، در یک حکم قضایی نیست و خوشبختانه با تدابیر و راهکاراهای مناسب در 9 ماهه گذشته سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان توانسته اند 74 فقره پرونده قصاص نفس را منتهی به صلح و سازش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای حل اختلاف اصناف در خوزستان ایجاد می شود

شورای حل اختلاف اصناف در خوزستان ایجاد می شود