مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:302023-01-21پزشكي

سرانه توزیع دارو در خراسان شمالی پایین است/ آنتی بیوتیک همچنان کمیاب


مسئول مجتمع درمانی و مرکز جراحی محدود حضرت جوادالائمه(ع) گفت: سرانه پایین توزیع دارو توسط شرکت های پخش در خراسان شمالی، دردسرساز و باعث کمیاب شدن دارو شده است.

- عیسی برجی، مسئول مجتمع درمانی و مرکز جراحی محدود حضرت جوادالائمه (ع) در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد دررابطه با وضعیت دارو در این مرکز درمانی، اظهار داشت: داروخانه درمانگاه با مدیریت بخش خصوصی انجام می شود و همچنان کمبود آنتی بیوتیک ها و استامینوفن به خصوص برای کودکان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کمبود آنتی بیوتیک تنها مختص به خراسان شمالی نیست، ادامه داد: این مشکل کشوری است؛ اما مسئله اساسی خراسان شمالی به این دلیل که سرانه توزیع دارو توسط شرکت های پخش کم است، دردسرساز شده است.

مسئول مجتمع درمانی و مرکز جراحی محدود حضرت جوادالائمه (ع) با تأکید بر اینکه انبار دارویی برای ذخیره سازی دارو در داخل استان نداریم، گفت: براین اساس داروها توسط شرکت های پخش از استان های هم جوار وارد استان می شود.

مسئول مجتمع درمانی و مرکز جراحی محدود حضرت جوادالائمه (ع) در خصوص میزان مراجعات به این مرکز درمانی گفت: به صورت میانگین در طول ماه حدود 33 هزار نفر از خدمات این مجموعه درمانی بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه توزیع دارو در خراسان شمالی پایین است/ آنتی بیوتیک همچنان کمیاب

سرانه توزیع دارو در خراسان شمالی پایین است/ آنتی بیوتیک همچنان کمیاب