مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 23:102023-01-21اقتصادي

عمر ناوگان مینی بوس در لرستان 35 سال است/ پرداخت تسهیلات بازسازی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه عمر ناوگان مینی بوس در استان 35 سال است، از پرداخت تسهیلات بازسازی در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: متوسط عمر ناوگان مسافربری استان در بخش اتوبوس 9 سال، مینی بوس 35 سال و سواری کرایه 13 سال است و متوسط عمر ناوگان در سطح کشور دربخش اتوبوس 13 سال، مینی بوس 27 سال و سواری کرایه 12 سال است.

وی، ادامه داد: در بخش اتوبوسرانی موقعیت استان مناسب و رتبه سوم کشور را داریم در، بخش سواری کرایه عمر ناوگان استانی با کشوری اختلافی چشمگیری ندارد، در بخش مینی بوس رانی و سواری کرایه باید برای نوسازی ناوگان مذکور چاره اندیشی و تسهیلات مناسبی به مالکین اختصاص داده شود، همچنین میانگین عمر ناوگان باری استان 18 سال و میانگین عمر ناوگان باری کشوری 19.

91 است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان به وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره 18 اشاره کرد و افزود: سهم اعتبار بازسازی ناوگان مسافربری موضوع تسهیلات تبصره 18 استان لرستان 214 میلیارد ریال بوده است، که تمام اعتبار موصوف به صورت 100 درصدی جذب شده است و در اختیار مالکان ناوگان قرار گرفته و اقدام به بازسازی ناوگان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر ناوگان مینی بوس در لرستان 35 سال است/ پرداخت تسهیلات بازسازی

عمر ناوگان مینی بوس در لرستان 35 سال است/ پرداخت تسهیلات بازسازی