مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 02:052023-01-21اقتصادي

جذب 100 درصدی تسهیلات بازسازی ناوگان حمل و نقل مسافر در لرستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: سهم اعتبار بازسازی ناوگان مسافربری موضوع تسهیلات تبصره 18 استان 214 میلیارد ریال بوده، که تمام این اعتبار به صورت 100 درصدی جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مرتضی شیروانی اظهار داشت: متوسط عمر ناوگان مسافربری استان در بخش اتوبوس 9 سال، مینی بوس 35 سال و سواری کرایه 13 سال است و متوسط عمر ناوگان در سطح کشور دربخش اتوبوس 13 سال، مینی بوس 27 سال و سواری کرایه 12 سال است.

  وی ادامه داد: در بخش اتوبوسرانی موقعیت استان مناسب و رتبه سوم کشور را داریم در ، بخش سواری کرایه عمر ناوگان استانی با کشوری اختلافی چشمگیری ندارد.

در بخش مینی بوس رانی و سواری کرایه باید برای نوسازی ناوگان مذکور چاره اندیشی و تسهیلات مناسبی به مالکین اختصاص داده شود.

همچنین میانگین عمر ناوگان باری استان 18 سال و میانگین عمر ناوگان باری کشوری 19.

91 است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان به وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره 18 اشاره کرد و افزود: سهم اعتبار بازسازی ناوگان مسافربری موضوع تسهیلات تبصره 18 استان لرستان 214 میلیارد ریال بوده است،که تمام اعتبار موصوف به صورت صد درصدی جذب شده است و در اختیار مالکان ناوگان قرار گرفته و اقدام به بازسازی ناوگان نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 100 درصدی تسهیلات بازسازی ناوگان حمل و نقل مسافر در لرستان

جذب 100 درصدی تسهیلات بازسازی ناوگان حمل و نقل مسافر در لرستان