مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 04:352023-01-22بين الملل

تصمیم نتانیاهو برای برکناری وزیر داخلی


رسانه های صهیونیستی شامگاه شنبه از تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای اخراج «آریه درعی» وزیر امور داخلی درپی حکم دادگاه عالی خبر دادند.

- رسانه های صهیونیستی شامگاه شنبه از تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای اخراج آریه درعی وزیر امور داخلی درپی حکم دادگاه عالی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سما، منابع عبری از تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اخراج آریه مخلوف درعی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو به منظور گردن نهادن به رای دادگاه عالی، روز یکشنبه در جریان جلسه کابینه درعی را برکنار خواهد کرد.

لازم به ذکر است که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی انتصاب آریه درعی گزینه حزب شاس برای وزارت امور داخلی را به علت اتهام وی به فساد، ملغی اعلام کرده بود.

پیش از این حزب تندرو شاس که یکی از احزاب اصلی در کابینه ائتلافی نتانیاهو به حساب می آید، تهدید کرده بود که در صورت مخالفت او با انتصاب آریه درعی گزینه این حزب به عنوان وزیر امور داخلی، کابینه را منحل خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر رفاه کابینه جدید رژیم صهیونیستی از حزب شاس تاکید کرد که اگر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی انتصاب درعی به عنوان وزیر امور داخلی را لغو کند، کابینه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم نتانیاهو برای برکناری وزیر داخلی

تصمیم نتانیاهو برای برکناری وزیر داخلی