مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-22سياسي

پیروی اروپا از سیاست های امریکا به ضررشان خواهد بود


یک کارشناس سیاست خارجی با اشاره به تشدید رادیکالیزم در اروپا، گفت: پیروی پارلمان اروپا از سیاست های امریکا و انگلیس به ضرر آنها خواهد بود لذا انتظار است عقلای اروپا به این موضوع توجه کنند.

- محسن پاک آیین در گفتگو با خبرنگا مهر، با اشاره طرح پارلمانی اروپا مبنی بر تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران، اظهار داشت: قطعنامه خصمانه پارلمان اروپا درارتباط با قراردادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی نشاندهنده تشدید رادیکالیزم در اروپا و دورشدن این قاره از منطق، موازین بین المللی و همچنین نمایش نوعی هرج و مرج در این قاره است.

وی ادامه داد: تردیدی نیست که همه عقلای دنیا براین باور هستند که تحریم ارتش رسمی و نیروهای رسمی یک کشور خلاف موازین و مقررات بین المللی است چرا که نیروهای مسلح مسوول امنیت کشور، حراست از مرزها و مقابله با دشمنان هستند.

کارشناس سیاست خارجی گفت: سپاه پاسداران در جمهوری اسلامی جلودار و سردمدار مبارزه با تروریسم است که حتی خود اروپاییان هم براین باور هستند که اگر سپاه نبود چه بسا امروز داعش در داخل کشورهای اروپایی هم فعال بود و عرصه را برآنها تنگ می کرد.

پاک آیین افزود: طرح پارلمانی اروپا کاری غیرعقلانی است که در وهله اول تمدن اروپایی زیر سوال رفته و درواقع حیثیت و اعتبار اروپاییان از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروی اروپا از سیاست های امریکا به ضررشان خواهد بود

پیروی اروپا از سیاست های امریکا به ضررشان خواهد بود