تندیس ملی رضایتمندی مشتری به شرکت سیمان خاکستری نی ریز رسیدنشان و تندیس ملی رضایت مندی مشتری در دوازدهمین اجلاس سراسری به همین نام در تهران به شرکت سیمان خاکستری نی ریز اهدا شد. - ایسنا/فارس نشان و تندیس ملی رضایت مندی مشتری در دوازدهمین اجلاس سراسری به همین نام در تهران به شرکت سیمان خاکستری نی ریز اهدا شد. مدیرعامل سیمان خاکستری نی ریز با اشاره به دلایل برگزیده شدن شرکت سیمان خاکستری نی ریز در این اجلاس گفت: انتخاب شرکت های برتر در این اجلاس منوط به رعایت شاخصه هایی بوده که عمدتا از محورهای اجلاس بود. حبیب الله شریفی با تاکید بر آموزش های علمی در توسعه کسب و کارها گفت: شرکت سیمان خاکستری نی ریز همواره سعی کرده در راستای شاخصه های رضایت مندی مشتری همچون آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و بنگاه ها از طریق آموزش های کاربردی حرکت کند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سیمان نی ریز، شریفی ادامه داد: امروزه در بازار اقتصادی دنیا معیارهای مهمی، چون مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری در سازمان ها یک موضوع بسیار مهم و کلیدی است و ضامن موفقیت های یک شرکت محسوب می شود. مدیرعامل سیمان خاکستری نی ریز خاطرنشان کرد: قطعا فاکتورهایی، چون شناسایی رضایت مشتری بر افزایش سود دو سویه مشتریان و سازمان نقش مهمی دارد و شرکت های موفق همواره این مهم را مد نظر دارند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |