مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-22سياسي

سپاه پاسداران خار در چشم مستکبران عالم است


رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود ایران قوی و مستقل را حاصل مجاهدت های سپاه پاسداران برشمرد و گفت: سپاه خار در چشم و استخوان در گلوی مستکبران عالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابوذر کاظمیان صبح یکشنبه در دیدار با فرمانده هان سپاه این شهرستان ، با محکوم کردن اقدامات خصمانه اتحادیه اروپا نسبت به سپاه مقتدر و غرور آفرین جمهوری اسلامی گفت: اتحادیه اروپا در این اقدام خصمانه نشان داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی گام های مهمی برداشته است.

وی با محکوم کردن این اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه ارزشی و انقلابی ، اظهار داشت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در تبعیت از فرامین فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و عزت و اقتدار ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی جانفشانی و مجاهدت های فراوانی داشته است و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون همین مجاهدت ها و جانفشانی هاست.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه سردار بزرگ سپاه اسلام و ایران اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، افزود: مستکبران عالم و اتحادیه اروپا در این اقدام خصمانه نشان دادند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران خار در چشم مستکبران عالم است

سپاه پاسداران خار در چشم مستکبران عالم است