مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-22سياسي

سپاه پاسداران عین فرمان مقام معظم رهبری گام برمی دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه سپاه عین فرمان رهبری گام برمی دارد، گفت: دشمنان با تروریستی اعلام کردن این نهاد مقدس و تحریم آن راه به جایی نخواهد برد.

- بهنام نظری دوم بهمن در آیین افتتاح و راه اندازی مجمع خیرین استان مرکزی اظهار کرد: خیر کسی است که حال بد را به حال خوب تبدیل می کند و با ورود به یک موضوعی، بحران را به شرایط احسن تغییر می دهد.

وی افزود: در زلزله کرمانشاه دو گروه هلال احمر و سپاه پاسداران اولین نهادهایی بودند که حاضر شدند و لعنت خدا بر کسانی باد که سپاه را در زمره گروه های تروریستی قرار دادند، این نهاد مقدس در زلزله کرمانشاه در 1930 روستا به بهترین شکل ممکن خدمات ارائه داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه سپاه پاسداران عین فرمان مقام معظم رهبری گام برمی دارد گفت: سپاه پاسداران از عظیم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و سند شرف و استقلال ملت ایران است و دشمنان با تروریستی اعلام کردن این نهاد مقدس و تحریم آن راه به جایی نخواهد برد و موفق نخواهند شد.

نظری اضافه کرد: راه اندازی هلکوپتر هلال احمر در استان اقدامی خوب و موثر است که خدمات خوبی را به همراه خواهد داشت، هلال احمر در 8 ماه گذشته نیز اقدامات خوبی را بویژه در سیل روستای آهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران عین فرمان مقام معظم رهبری گام برمی دارد

سپاه پاسداران عین فرمان مقام معظم رهبری گام برمی دارد