مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-22سياسي

ویس کرمی: از مزایای بودجه 1402 توجه به واقعیات موجود است


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی یکی از مزایای لایحه بودجه 1402 را توجه به واقعیت های موجود و تلاش برای حل آنها دانست و گفت: یکی از مشکلات گذشته ما غیر واقعی و خیالی نوشتن بودجه بوده که باعث ایجاد مشکلاتی در کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز یکشنبه (2 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان رسیدگی به کلیات لایحه بودجه 1402 و در موافقت با آن گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز بارها در دولت های مختلف فرمودند، واقعیت این است که دولت باید بودجه را اجرایی کند و به نظر می رسد که مجلس شورای اسلامی ضمن حفظ جایگاه قانونگذاری و نظارتی خود باید کمک کند تا نقایص بودجه مرتفع شود، ولی تغییرات اساسی پیدا نکند.

وی افزود: این نکته که دولت زیر بار اجرا و در خط مقدم مبارزه با مسائل اجرایی و حل مشکلات مردم است را باید بیشتر جدی بگیریم و امیدواریم که ان شاءالله همه کمک کنیم که این بار به سلامت به منزل برسد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق، کلیات بودجه همان کلیات بودجه سال 1401 است و قالب کلی آن مشابهت دارد، اما مهم این است که توجه کنیم تا ایرادات بودجه 1401 در لایحه 1402 تکرار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویس کرمی: از مزایای بودجه 1402 توجه به واقعیات موجود است

ویس کرمی: از مزایای بودجه 1402 توجه به واقعیات موجود است