مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-22ورزشي

رییس فدراسیونی که وزیر ابلاغش را نمی زند!


امیر عزیزی پور در حالی 12 دی با رای اکثریت آرا به مدت 4 سال به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شد که با گذشت20 روز از زمان برگزاری انتخابات، هنوز خبری از ابلاغ حکم او از سوی وزیر ورزش و جوانان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش در حالی 12 دی به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که از بین پیروز هاشمی ارس، امیر عزیزی پور و محمد آران سه کاندیدای حاضر در مجمع برای احراز پست ریاست فدراسیون، امیر عزیزی پور با کسب 34 رای از مجموع 50 رای ماخوذه به مدت 4 سال رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شد.

اما با وجود این که حدود سه هفته از زمان برگزاری انتخابات سپری می شود، اما هنوز خبری از ابلاغ حکم ریاست عزیزی پور از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیست و این مساله سبب بلاتکلیفی اهالی اسکواش و به ویژه مربیان تیم های ملی برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه های پیش بینی شده از سوی آنها شده است.

اما انتخابات اسکواش بدون حاشیه نبود و یک بار لغو شد.

اولین انتخابات در تاریخ 14 آذر برگزار شد که پیش از برگزاری انتخابات امیر عزیزی پور که برای شرکت در انتخابات تایید صلاحیت شده بود، از طرف دبیر مجمع اعلام شد که تا الان تایید صلاحیت وی از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیونی که وزیر ابلاغش را نمی زند!

رییس فدراسیونی که وزیر ابلاغش را نمی زند!