مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-22بين الملل

خروش خیابانی «اسراییلی ها»؛ آنچه ساخته ایم را با دستان خود ویران می کنیم


شهرک نشینان سرزمین های اشغالی برای هفته سوم همراه معارضان کابینه «بنیامین نتانیاهو» به خیابان ها آمدند و با نشان دادن خشم و نگرانی وسیع شان از اقدامات افراط گرایان، -   اسپوتنیک تناقض رسانه های عبری از تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات های تل آویو را به این صورت نشان داد: در حالی واللا از حضور 150هزارنفری گزارش می دهد که روزنامه عبری هاآرتص گزارش داد که تعداد تظاهرکنندگانی که به خیابان ها و میادین اصلی کشور آمده اند به 130 هزار نفر رسیده است؛ در صورتی که رادیو ارتش اسراییل این تعداد را تنها به 100 هزار نفر اعلام کرده بود! .

پایگاه خبری-تحلیلی عربی21 نیز در گزارش خود از تظاهرات ها در سرزمین های اشغالی به نقل از روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت ، نوشت: هزاران تظاهرکننده در حیفا و تل آویو شعار می دادند: مردم حرف خود را گفته اند، سکوت نخواهند کرد.

 بنی گانتز گفته است که بیش از صدهزار تظاهرکننده مخالف کودتای دولت علیه سیستم قضایی هستند.

تظاهرات نقش مهم و تعیین کننده ای در تغییر تصمیمات دولت ایفا می کند؛ ما تا زمانی که طرح های تخریب دموکراسی را متوقف نکنیم ادامه خواهیم داد .

    الجزیره: هدف نتانیاهو از کودتای قضایی، فرار مجرمان کابینه اش بود وبگاه اینترنتی شبکه الجزیره در گزارشی به تحولات سرزمین های اشغالی و نقطه آغاز اشتباه نتباهو پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش خیابانی «اسراییلی ها»؛ آنچه ساخته ایم را با دستان خود ویران می کنیم

خروش خیابانی «اسراییلی ها»؛ آنچه ساخته ایم را با دستان خود ویران می کنیم