مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-22سياسي

تروریستی اعلام کردن سپاه دور از عدالت و انسانیت است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و یکی از عظیم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ دشمنان با تحریم و تروریستی اعلام کردن این نهاد که دور از عدالت و انسانیت است و راه به جایی نخواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بهنام نظری امروز در آیین افتتاح و راه اندازی مجمع خیرین استان مرکزی با بیان اینکه خیر یعنی شخص یا نهادی که با ورود خود به عرصه خدمات رسانی به مردم و در موضوعات مختلف، شرایط بحرانی را به شرایط احسن تغییر می دهند اظهار کرد: در زلزله کرمانشاه هلال احمر و سپاه دو نهادی که بودند که زودتر از بقیه حاضر شدند و به مردم خدمت رسانی کردند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران به بیش از 1900 روستا در کرمانشاه خدمات رسانی کرد افزود: سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و یکی از عظیم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ دشمنان با تحریم و تروریستی اعلام کردن این نهاد که دور از عدالت و انسانیت است و راه به جایی نخواهد برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به راه اندازی بالگرد هلال احمر در استان ادامه داد: این اقدام حرکت خوب و شاخصی بود که می تواند در خدمت رسانی بهتر به مردم در مواقع بحرانی کمک کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریستی اعلام کردن سپاه دور از عدالت و انسانیت است

تروریستی اعلام کردن سپاه دور از عدالت و انسانیت است