مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-22اقتصادي

رفع تنش گازی در مازندران


رییس روابط عمومی و سخنگوی شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر با تدابیری که اندیشیده شد در استان افت فشار گاز نداریم و هیچ تنشی در این زمینه مازندران را تهدید نمی کند، - گفت: میزان مصرف گاز در 24 ساعت گذشته به 32.

5 میلیون مترمکعب رسیده است.

سید حمزه عمادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با شروع سرما به منظور مدیریت مصرف گاز اقدامات آموزشی و آگاه سازی مشترکان این نوع انرژی سوختی انجام شد هم اکنون در مازندران با افت فشار گاز مواجه نیستیم.

وی با اشاره به اینکه از مشترکان خانگی سوخت گاز خواستار استمرار در مدیریت مصرف هستیم، افزود: در 24 ساعت گذشته میزان مصرف گاز در مازندران به 32.

5 میلیون متر مکعب رسیده است.

رییس روابط عمومی شرکت گاز مازندران به ورود توده هوای سرد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هواشناسی برف و یخبندان را در استان پیش بینی نکرده است اما دما به زیر صفر درجه می رسد؛ سوخت گاز جهت مصرف گرمایشی نیز افزایش می یابد.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر گاز ادارات و مدارس وصل است؛ مدیریت مصرف انرژی باید مد نظر همه مشترکان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: گاز مایع جایگاه های سی ان جی کل استان قطع اما هر 24 ساعت یا 48 ساعت به نوبت چند شهر از این مزیت برای سوخت خودرو بهره مند می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تنش گازی در مازندران

رفع تنش گازی در مازندران