مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-22اقتصادي

شهرستان خدابنده صاحب خانه سالمندان می شود


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به پیشرفت 85 درصدی خانه سالمندان خدابنده گفت: تاکنون نزدیک به 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به یاری خیرین برای ساخت این ساختمان 4 طبقه به مساحت یک هزار و 915 متر هزینه شده است.

- سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تقدیر از همراهی خیرین با بهزیستی استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین زنجانی نزدیک به 12 میلیارد تومان به صورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی از طریق ادارات بهزیستی  شهرستان های زنجان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر بهزیستی کمک کرده اند که این رقم در راستای هزینه درمان، معیشت، مسکن و .

هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه خیرین بازوان یاریگر بهزیستی هستند، اضافه کرد: خوشبختانه با کمک خیرین مرکز نگهداری سالمندان خدابنده در حال ساخت است و تاکنون نزدیک به 2 میلیارد و 500 میلیون تومان  به یاری خیرین برای ساخت این ساختمان  4 طبقه به مساحت یک هزار و 915 متر هزینه شده و هم اکنون پروژه مذکور با اعتبار دولتی به  مبلغ  4 میلیارد تومان تحویل پیمانکار شده است.

وی به اجرای پویش همزمان با سراسر کشور از جمله پویش ضیافت مهربانی، سین هشتم، مشق مهر، حریم عشق، عید تا عید و یلدای مهربانی عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان خدابنده صاحب خانه سالمندان می شود

شهرستان خدابنده صاحب خانه سالمندان می شود