مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:452023-01-22اجتماعي

کارگاه آموزشی «آداب گفت وگو» در ایسنا اصفهان برگزار می شود


کارگاه آموزشی رایگان «آداب گفت و گو»، چهارشنبه 5 بهمن ماه توسط خبرگزاری ایسنا در اصفهان برگزار می شود.

- کارگاه آموزشی آداب گفت وگو در ایسنا اصفهان برگزار می شود ایسنا/اصفهان کارگاه آموزشی رایگان آداب گفت و گو ، چهارشنبه 5 بهمن ماه توسط خبرگزاری ایسنا در اصفهان برگزار می شود.

بهنام افشاری، سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه اصفهان با تاکید بر اهمیت آشنایی افراد با موضوع گفت و گو، اظهار کرد: با توجه به اینکه اساس تعاملات اجتماعی انسان ها در جامعه بر مبنای دیالوگ و گفت وگو پیش می رود، می توان مبحث گفت وگو را لازمه تعاملات انسانی، رویارویی مناسب با یکدیگر و نیز ایجاد تفاهم در میان افراد جامعه دانست.

وی افزود: در واقع احاطه داشتن بر جنبه های مختلف گفت وگو، نیازمند آشنایی با آداب گفت وگو و ابعاد جامعه شناختی و روانشناختی این مقوله مهم است.

افشاری با تاکید بر اینکه مبحث گفت وگو، اساس و بنیان کار رسانه و روزنامه نگاری را تشکیل می دهد، افزود: انتظار می رود که یک خبرنگار یا روزنامه نگار به لحاظ تخصصی و فنی نسبت به گفت و گو و آداب آن احاطه کامل داشته باشد.

با توجه به اینکه یکی از جنبه های گفت و گو ابعاد روانشناختی آن است، آشنایی ما به عنوان یک خبرنگار یا روزنامه نگار با بعد روانشناختی گفت وگو باعث می شود که در کنش های اجتماعی و نیز در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی «آداب گفت وگو» در ایسنا اصفهان برگزار می شود

کارگاه آموزشی «آداب گفت وگو» در ایسنا اصفهان برگزار می شود