مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-22سياسي

این ویرانه خانه یک شاعر پرآوازه است؟


خانه منتسب به «عارف قزوینی» سال هاست وضعیت خوبی ندارد و با وجود وعده های واهی به عنوان یک ویرانه آخرین نفس هایش را می کشد.

نگران کننده تر آن که این خانه قاجاری که غفلت به بند بند آن نفوذ کرده، - خانه منتسب به عارف قزوینی سال هاست وضعیت خوبی ندارد و با وجود وعده های واهی به عنوان یک ویرانه آخرین نفس هایش را می کشد.

نگران کننده تر آن که این خانه قاجاری که غفلت به بند بند آن نفوذ کرده، عاقبت به چه سرنوشتی دچار خواهد شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالقاسم عارف قزوینی * شاعر و تصنیف ساز قزوینی و سراینده شعر شناخته شده از خون جوانان وطن لاله دمیده است که، می گویند تنها یادگارِ او در قزوین خانه ای است که در وضعیت وخیمی قرار داد و تقریبا بخش زیادی از آن تخریب شده است و این روزها نیز فقط گرد بی توجهی و بی مهری بر چهره خانه منتسب به عارف نشسته است و حتی ثبت این خانه در فهرست میراث ملی در سال 1384 که می توانست قدم مؤثری برای نجات آن باشد، پرفایده نبوده است.

سال 1395 دوستداران میراث فرهنگی، نسبت به وضعیت خانه منسوب به عارف قزوینی که به بیغوله ای شبیه شده بود، هشدار دادند اما متولیانی مانند میراث فرهنگی و شهرداری قزوین در تمام این سال ها از آن غفلت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ویرانه خانه یک شاعر پرآوازه است؟

این ویرانه خانه یک شاعر پرآوازه است؟