مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-22سياسي

قراردادن بزرگترین نهاد ضد تروریسم در لیست تروریستی گویای عصبانیت اروپایی هاست


 فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) معتقد است که قراردادن بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم در لیست تروریستی گویای استیصال و عصبانیت دشمنان از انقلاب و نهادهای انقلابی است.

- ایسنا/سمنان  فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) معتقد است که قراردادن بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم در لیست تروریستی گویای استیصال و عصبانیت دشمنان از انقلاب و نهادهای انقلابی است.

سردار سرتیپ پاسدار حمید دامغانی ،2بهمن ماه در دیدار با استاندار سمنان و اعضای شورای تامین استان ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی اظهار کرد: دشمنان از شکست های متعدد خود در توطئه علیه ملت ایران، عصبانی هستند و بی تردید قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی از سر عصبانیت دشمنان است.

وی از سپاه به عنوان نهادی مردمی و ضدتروریسم نام برد و ادامه داد: مردم دل در گرو نظام اسلامی دارند و پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: استیصال دشمنان به حدی است که بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم را به عنوان نهاد تروریستی معرفی می کنند .

وی خطاب به دشمنان نظام تاکید کرد: یقین بدانند که این گونه اقدامات تاثیری در عزم و اراده ملت ایران و پاسداران انقلاب اسلامی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادن بزرگترین نهاد ضد تروریسم در لیست تروریستی گویای عصبانیت اروپایی هاست

قراردادن بزرگترین نهاد ضد تروریسم در لیست تروریستی گویای عصبانیت اروپایی هاست