مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-22اجتماعي

هوای سرد و آلودگی تا پایان هفته در آسمان اصفهان استمرار دارد/ صدور هشدار نارنجی


سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: به دلیل استقرار جریانات پایدار تا پایان هفته، پایداری هوای سرد در طول روز، - لیلا امینی سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی، به دلیل استقرار جریانات پایدار تا پایان هفته، پایداری هوای سرد در طول روز، کاهش دما، غبار صبحگاهی و در مناطق مرکزی، صنعتی و کلان شهر اصفهان انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده دمای هوای تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 5 و کمینه فردا صبح صفر درجه و خور و بیابانک با 12 درجه و چادگان با 19 درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.

امینی بیان کرد: با توجه به ماندگاری هوای سرد بر روی منطقه تا پایان هفته هشدار زرد صادر شده است، همچنین به علت سکون هوا و پایداری هوا، افزایش غلظت مواد آلاینده در سطح شهر اصفهان و مناطق صنعتی هشدار نارنجی صادر شده است.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: آلودگی هوای اصفهان تا پایان هفته همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سرد و آلودگی تا پایان هفته در آسمان اصفهان استمرار دارد/ صدور هشدار نارنجی

هوای سرد و آلودگی تا پایان هفته در آسمان اصفهان استمرار دارد/ صدور هشدار نارنجی