مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-22بين الملل

نتانیاهو وزیر داخلی و بهداشت را برکنار کرد/ کابینه در مسیر انحلال


بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی مخالفت دادگاه عالی این رژیم با انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر امور داخلی و بهداشت، وی را از این مقام برکنار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نهایت بر اثر تشدید فشارها و مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مجبور به برکناری یکی از وزرای کابینه اش شد.

آریه درعی رییس حزب شاس توسط نتانیاهو به عنوان وزیر امور داخلی و بهداشت منصوب شده بود اما دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به خاطر پرونده های قضایی (فساد و کلاهبرداری) انتصاب او به عنوان وزیر را لغو کرد، در نهایت نیز نتانیاهو که راهی جز تمکین به این خواسته نداشت ، به ناچار او را برکنار کرد.

نتانیاهو در پیامی خطاب به درعی که از شخصیت های راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی محسوب می شود، عنوان کرد: با حزن و اندوه شدید مجبور به اتخاذ تصمیم برکناری تو از کابینه شدم! با توجه به شکننده بودن وضعیت کابینه ائتلافی نتانیاهو ، ممکن است خروج آریه درعی از کابینه ، پیامدهای سنگینی برای نتانیاهو داشته باشد و ائتلاف وی را از اکثریت خارج کند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه اعلام کرد بود که تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به انتصاب آریه درعی رهبر حزب شاس به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو وزیر داخلی و بهداشت را برکنار کرد/ کابینه در مسیر انحلال

نتانیاهو وزیر داخلی و بهداشت را برکنار کرد/ کابینه در مسیر انحلال