مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-22اجتماعي

بهره مندی بیش از 11 هزار نفر سالمند اردبیلی از خدمات بهزیستی


معاون توانبخشی بهزیستی استان اردبیل از بهره مندی بیش از 11 هزار نفر از جمعیت سالمند استان اردبیل از خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا محمدی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از سمن ها و مراکز فعال در حوزه سالمندان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار جمعیت سالمند استان 112 هزار و 576 نفر می باشد که از این تعداد بیش از 11 هزار سالمند تحت پوشش بهزیستی بوده و از خدمات مستمر و غیرمستمر سازمان بهره مند هستند.

وی با تاکید بر اهمیت کیفیت بخشی به زندگی سالمندان افزود: در استان اردبیل در 6 مرکز 220 نفر از سالمندانی که دیگر امکان زندگی با خانواده خود را ندارند بصورت شبانه روزی نگهداری می شوند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: برای 200 نفر سالمند در 3 مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی سالمندان، خدماتی از قبیل؛ویزیت پزشک و پرستار، فیزیوتراپی، آموزشی، ورزشی و.

ارائه می شود که در افزایش سطح سلامت جسمی، روحی و روانی آنان نقش بسزایی ایفا می کند.

محمدی گفت: یکی از سیاست های مهم بهزیستی مراقبت از سالمندان در منزل می باشد که در این راستا 80 نفر سالمند تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند و همچنین 50 نفر دیگر از سالمندن نیز تحت پوشش طرح ویزیت در منزل می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 11 هزار نفر سالمند اردبیلی از خدمات بهزیستی

بهره مندی بیش از 11 هزار نفر سالمند اردبیلی از خدمات بهزیستی