مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-22اقتصادي

پیش بینی بودجه عمرانی چهار هزار میلیارد تومانی سال آینده برای مترو تبریز


شهردار تبریز، با اشاره به اینکه سناریوی جایگزینی برای فاینانس جهت اجرا داریم، گفت: سال آینده چهار هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی برای مترو پیش بینی کردیم که غیر از فاینانس است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز، با اشاره به اینکه سناریوی جایگزینی برای فاینانس جهت اجرا داریم، گفت: سال آینده چهار هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی برای مترو پیش بینی کردیم که غیر از فاینانس است.

یعقوب هوشیار، یکشنبه، دوم بهمن ماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه از سال 93 بحث فاینانس مطرح بوده و بعد از هشت سال هنوز به نتیجه نرسیده است، برنامه ریزی مدیریت شهری در موضوع مترو را مبتنی بر فاینانس ندانست و گفت: سرنوشت مردم را به فاینانس گره نمی زنیم.

وی از روزشمار بهره برداری از ایستگاه قره آغاج خبر داد و گفت: مردم هفت سال است آنجا گرفتار هستند که طبق روزشمار، اواخر شهریور سال آینده این ایستگاه به بهره برداری می رسد.

هوشیار زمان اتمام کامل حفاری خط 2 را پایان سال جاری اعلام کرد و از تکمیل ریل گذاری این خط در سال آینده خبر داد.

شهردار تبریز گفت: خط یک مترو تبریز شامل 18 ایستگاه است که از ایستگاه ائل گلی (مقابل هتل پارس) شروع شده و در ادامه از طریق راهنمایی، استاد شهریار، فلکه دانشگاه سپس در طول مسیر خیابان امام(ره) تا میدان ساعت و از می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بودجه عمرانی چهار هزار میلیارد تومانی سال آینده برای مترو تبریز

پیش بینی بودجه عمرانی چهار هزار میلیارد تومانی سال آینده برای مترو تبریز